בדיקת צו ירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    את בדיקת צו ירושה יש להגיש אל הרשם לענייני ירושה – וזאת בהתאם למקום מגוריו של הנפטר. בעת הגשת הבקשה, יהיה עליכם להגיש את המסמכים הרלוונטיים: החל משוברי תשלום האגרה, תעודת הפטירה ועוד, כדי לנהל את הבדיקה כראוי מומלץ לשתף פעולה עם משרד עורכי דין אוהד שוהם. משרד זה מתמחה בנושאים הבאים: החל מצוואה ועיזבונות, צו ירושה ועוד, אנו נסייע לכם במקרים אלו – ובמסגרת מגבלות הדין.

    בדיקת צו ירושה – בסיועו של עורך דין

    ההמלצה כי כל אדם יערוך צוואה בטרם מותו. כך, הוא יוריש את רכושו בהתאם לרצונותיו – ויחסוך מחלוקות לאחר לכתו. עם זאת, ולעיתים קרובות, אנשים אינם מנסחים צוואה וכתוצאה מכך העיזבון שלהם מתחלק בהתאם להוראותיו של חוק הירושה.

    קרוב משפחה נפטר אך לא הותיר אחריו צוואה? כעת, יהיה עליכם לפנות אל רשם הירושות ולהגיש בקשה לצו קיום צוואה. במילים אחרות, במקרים בהם לא קיימת צוואה, העיזבון של המנוח עובר לרשותו של רשם הירושות; הסמכות האמונה על הטיפול בחלוקת עיזבונם של אזרחים ישראלים שנפטרו ולא ערכו צוואה בטרם לכתם.

    כדי להגיש בקשה כנדרש, מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה בענייני ירושה. כך, תוכלו להגיש אל רשם הירושות את המסמכים הרלוונטיים. בנוסף, חשוב לציין כי כאשר אתם מגישים בקשה זו באמצעות עורך דין, יהיה עליכם לחתום על ייפוי כוח עבורו.

    בדיקת סטטוס צו ירושה עם משרד עו"ד אוהד שוהם

    מעוניינים לממש את זכויות הירושה של קרוב משפחה שנפטר? בהיעדרה של צוואה, יש להגיש צו קיום ירושה. כדי להכין בקשה זו כראוי ולהגיש אותה לרשם הירושות, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אוהד שוהם. משרד זה, בניהולו של עו"ד אוהד שוהם, מצטיין בייעוץ ובייצוג משפטי בענייני ירושה, צוואה ועיזבונות. מוזמנים לקבוע אתנו פגישת ייעוץ בהקדם, ולקבל את מיטב השירותים המשפטיים תוך מתן יחס אישי, מכיל ומכבד.

    בדיקת סטאטוס צו ירושה

    מידע נוסף בנושא

    בדיקת מצב צו ירושה

    בדיקת צו ירושה – באילו מקרים היא נערכת ומה היא בודקת

    בדיקת צו ירושה תהיה חיונית בעבור היורשים על פי דין אשר מעוניינים לברר את מצב הבקשה לקבלת צו הירושה של אדם יקר לאחר לכתו. על מנת להשלים את כל הבדיקות הנחוצות בתחום זה בצורה יעילה, מדויקת ורגישה, ניתן יהיה ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אוהד שוהם. המשרד מתמחה בתחומים משפטיים שונים בענייני ירושה, צו ירושה, צוואה ועיזבונות. המשרד מתחייב לשקיפות מלאה אל מול לקוחותיו בכל עת, זאת תוך שמירה על האינטרסים שלהם וחתירה להשגת התוצאות המיטביות בעבורם.

    בשעה שאדם נפטר מבלי שהשאיר אחריו צוואה בה מפרט את הדרך בה רכושו יורש ליקיריו, הרי שעיזבונו יחולק בהתאמה לחוק הירושה בישראל. במצבים הללו עובר הרכוש של המנוח לידיו של רשם הירושות והוא יהיה זה אשר יחלק אותם בהתאם לחוק.

    בדיקת צו ירושה מתבצעת על ידי עורך דין אשר מתמחה בדיני הירושה. בדיקה חיונית זו תאפשר לכם, ליורשים על פי דין, לעמוד על מצב הבקשה לקבלתו של צו הירושה. האם היא כבר הוגשה, באיזה שלב נמצא הטיפול בבקשה זו ובמידה וכבר ניתן הצו, האם הוא יהיה זה שיביא לחלוקה הראויה מבלי לקפח אף אחד מבני המשפחה, זאת כפי שמוגדרת חלוקה זו בחוק הירושה.

     

    בדיקת קיום צו ירושה

    עו"ד אוהד שוהם – טיפול מקצועי בענייני ירושה

    בין אם המנוח ערך צוואה טרם לכתו ובין אם לא, זכרו כי מומלץ יהיה להיעזר בשירותי משרדו של עו"ד אוהד שוהם. המשרד יעמוד לצדכם ויפעל בכל עת תוך שמירת האינטרסים שלכם בראש מעייניו. צוות משרדנו יעניק את הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי הנחוץ לכם מוכל הגורמים הרלוונטיים בשעה שאדם קרוב נפטר ועיזבונו הוא הנושא שנידון על הפרק.

    לקבלת פרטים נוספים, קביעת פגישת ייעוץ בהקדם וקבלת מיטב השירותים המשפטיים להם אתם זקוקים, צרו קשר עם המשרד באתר או במספר הטלפון 077-510-0268.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים