עורך דין פלילי – עבירות תקיפה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    בין העבירות המדוברות, הנפוצות בהן אנו נתקלים כל הזמן בחדשות, בעיתונות ובשאר אמצעי התקשורת הן עבירות תקיפה. לא פעם אדם נתקף ברחוב ללא סיבה, לא פעם אדם נקלע לסיטואציה סתם כך בין אם במקום העבודה על ידי אדם שהוא מכיר ובין אם כתוצאה מסכסוך שנוצר כך סתם על ידי אדם בו נתקל בראשונה בחייו. יותר מכך, רק לא מזמן נקלעתי לסיטואציית תקיפה בשל היותו של אדם – בעלים של כלב, הסתובב עם כלבו המסוכן ללא רצועה, התבקש לקשרו וכתוצאה מכך אותו אדם החל לנקוט בתגובה של עבירות תקיפה את האדם שביקש זאת במכות חבלה חמורות.

    מה הן עבירות תקיפה והאם ניתן לפנות אל עורך דין פלילי בנושא, עבירות אלימות ועבירות אלימות במשפחה ואיך הן קשורות להליך פלילי?. על פי חוק העונשין הגדרה של תקיפה מוגדרת בכך: המכה אדם, נוגע בו, דוחף אותו או מפעיל עליו כוח בצורה כל שהיא בניגוד להסכמתו או בהסכמתו שהושגה בתרמית. בכל הקשור, יש להתייעץ עם עורך דין פלילי מקצועי בתחום. 

    בעבירות תקיפה יש מספר רמות כאשר התקיפה הקלה ביותר היא תקיפה סתם – תקיפה שלא גורמת כל נזק למותקף. ישנה תקיפה שגורמת חבלה של ממש שזו תקיפה שגורמת לשריטה או לשטף דם. ומהי תקיפה בנסיבות מחמירות? זוהי תקיפה שמתבצעת כאשר שניים או יותר חברו יחדיו בכדי לתקוף אדם אחד, בנוסף, תקיפה בנסיבות מחמירות מתקיימת גם כאשר אדם תוקף בן או בת משפחתו, או בן או בת זוגו.

    האם ניתן לבטל תלונה במשטרה בגין עבירות אלימות??

    קורבן אלימות אינו יכול לבטל תלונה מרגע הגשת התלונה. ברגע שהמתלונן הגיש את התלונה כנגד התוקף, מי שמנהל את התלונה זו המשטרה. רק אם קורבן האלימות מגיע אל המשטרה וטוען שהוא שיקר, וכי התלונה שהגיש איננה אמת, אז ככל הנראה תתבטל התלונה ויופסק ההליך הפלילי נגד התוקף. מנגד, כנגד התוקף עלול להיפתח הליך פלילי בגין עדות כוזבת. אך אל דאגה אם כי ברגע שתתייעץ עם גורם מומחה בתחום, כמו עורך דין פלילי, הוא יוכל לסייע לך עם כל עבירת אלימות אליה נקלעת.

    מהי הענישה בגין עבירות תקיפה? 

    הענישה של מי שמורשע בגין עבירות אלימות היא בהתאם לנזק שנגרם לנתקף. כאשר לא נגרם נזק, הענישה יכולה להסתיים במאסר על תנאי וקנס. כאשר נגרם לקורבן נזק ואף אושפז הענישה יכולה להגיע לכמה שנות מאסר.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים