צו ירושה וצו קיום צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    באמצעות צו קיום צוואה, ניתן יהיה לחלק את עיזבונו של הנפטר כפי שציווה על כך בצוואתו. במילים אחרות, ולאחר לכתו של קרוב משפחה, על הסביבה הקרובה שלו להתמודד לא רק עם האבל. למעשה, עליהם להורות על צו קיום צוואה. וזאת, כדי להגשים את בקשתו של הנפטר ולחלק את עיזבונו כפי שציווה על כך. קרה הנורא ביותר ואחד מהוריכם נפטר? בין אם מדובר בקרוב משפחה כזה או אחר, עליכם לברר האם הוא הותיר אחריו צוואה. האם התשובה היא חיובית? כעת, כדי להגיש את צו קיום הצוואה, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם. צוות משרד זה מחזיק בניסיון רב בהובלת תיקי ירושה תוך רקע עשיר בענייני ירושה, צוואה ועיזבון.

    צו קיום צוואה: לתכנן את העתיד

    רבים מאתנו תוהים כיצד החיים יימשכו אחרי לכתנו: האם קרובי המשפחה ימשיכו הלאה במהרה? האם במקום העבודה שלנו יזכרו אותנו? אין לנו שליטה על היבטים אלו ואחרים, אבל לפחות בהיבט אחד נוכל לשלוט: חלוקת העיזבון שלנו ובאילו אנשים נבחר לרשת אותו. במילים אחרות, עריכת צוואה היא משמעותית ביותר ויש לבצע אותה מוקדם ככל הניתן – כאשר דעתנו צלולה.

    כאשר יומכם מגיע והנכם מסתלקים מן העולם, מגיע השלב המעשי של הצוואה. כלומר, כדי שהיורשים שלכם יוכלו לחלק את העיזבון שלכם כפי שציוויתם, יש להורות על צו קיום צוואה. צו זה יש להגיש אל לשכתו של הרשם לענייני ירושה באזור מגוריו של הנפטר. במסגרת הגשת צו זה, יהיה עליכם לצרף את אגרת פתיחת התיק, לצד אגרת התשלום ואגרת הפרסום בעיתונות. בנוסף, יהיה עליכם לצרף את תעודת הפטירה לבקשה זו.

    לבחור בייצוג המקצועי ביותר

    מרגישים אובדי עצות ואינכם יודעים כיצד לפעול בכל הנוגע לענייני ירושה? בין אם הנפטר הותיר אחריו צוואה ובין אם לאו, ישנם פתרונות יעילים לכל סיטואציה. אנו, במשרד עורך דין לענייני ירושה אוהד שוהם, נשמח לסייע לכם בכך: החל מהגשת צו קיום צוואה, מימוש ומכירת נכסי העיזבון, קבלת צווי הצהרת המת ועוד – שמנו הולך לפנינו. נשמח ללוות אתכם בענייני ירושה, צוואה ועיזבון ולייצג אתכם מול הגורמים הרלוונטיים.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים