Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
א’ - ה’ :18:00 - 09:00
ז'בוטינסקי 35, קומה 9 (מתחם הבורסה) ר”ג

עורך דין התנגדות לצוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    מחפשים עורך דין התנגדות לצוואה? מדי יום ביומו אנו רואים פרסומים בעיתונים על בקשה לצו קיום צוואה. מטרתם של פרסומים אלו היא לאפשר הגשת התנגדות לצוואות כאלו או אחרות, על בסיס מספר טיעונים. בין אם הצוואה איננה משקפת את רצון הנפטר או שמא היא נערכה תחת איומים, אם ברצונכם להביע התנגדות לצוואה עליכם לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם. בזכות משרד מקצועי ומנוסה זה, תוכלו להגיש את בקשת ההתנגדות באופן המנומק ביותר.

    עורך דין התנגדות לצוואה – השלבים החשובים

    אחת הפעולות החשובות ביותר שתבצעו במהלך חייכם היא עריכת צוואה. מדוע? משום שמסמך משפטי חשוב זה מציג בפירוט את רכושכם, קובע מי הם היורשים שלכם וכיצד תרצו לחלק את הרכוש בין כל היורשים.

    קרה הנורא מכל וקרוב משפחה נפטר? אם המנוח הותיר אחריו צוואה וברצונכם לממש את רכושו, כל שעליכם לעשות הוא להגיש בקשה לצו קיום צוואה. במסגרת הגשת הבקשה, יהיה עליכם להגיש את טופס הבקשה לצו קיום צוואה, שוברי התשלום, תעודת הפטירה, הצוואה המקורית של המנוח, אישור על משלוח הודעות ליורשים וייפוי כוח – במידה והנכם מיוצגים על ידי עורך דין.

    בסיום שלב זה, בקשה זו תפורסם בעיתונים יומיים. מטרת פרסום הבקשה היא לאפשר הגשת התנגדות לקיומה של הצוואה. באילו מקרים מוגשת התנגדות לצוואה? החל משוני בין כתב ידו של המצווה לבין כתב היד המופיע על גבי הצוואה ועד מציאת פגם בעדים שנכחו בעת עריכת הצוואה, טענות אלו ואחרות משמשות כעילה להתנגדות לצו קיום הצוואה.

    את ההתנגדות לצוואה ניתן להגיש במהלך השבועיים הראשונים ממועד הפרסום של צו קיום הצוואה. במסגרת בקשה זו, יהיה עליכם לציין את נימוקי ההתנגדות ולהציג את המסמכים הרלוונטיים המוכיחים את טענותיכם.

    להביע התנגדות מנומקת

    ישנן סיבות רבות בגינן ניתן להגיש התנגדות לצוואה: החל מפגם צורני בצוואה ועד אי-כשירותם של העדים בנוכחים בעת עריכת הצוואה. הגישו התנגדות לצו קיום הצוואה שפרסמתם? מעוניינים להגיש התנגדות לצוואה וזקוקים לייעוץ משפטי? משרד עורכי דין אוהד שוהם יסייע לכם בכך – תוך ייצוג מקצועי בערכאות המשפטיות.

    עורך דין התנגדות לצוואה מיומן

     

    עו"ד התנגדות לצוואה

    עו"ד התנגדות לצוואה יסייע לכם לנמק את טענתכם מול הערכאות המשפטיות. כאשר צו קיום צוואה מתפרסם בעיתונות, ישנה אפשרות להביע התנגדות לאורך השבועיים הראשונים מרגע הפרסום. חושדים כי העדים בעת עריכת צוואה אינם כשירים? טוענים כי כתב ידו של המצווה איננו זהה לכתב היד המופיע בצוואה? מדובר בעילות לגיטימיות להתנגדות לצוואה. כדי להגיש אותה כנדרש, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם.

    עו"ד התנגדות לצוואה: ניסוח הטענות והגשת המסמכים

    עריכת צוואה תתבצע באחת מהדרכים הבאות: בכתב יד, בנוכחות עדים, בפני רשות, בעל פה (המוכרת גם בתור שכיב מרע) ועוד. כך או כך, חשוב לערוך מסמך משפטי זה מוקדם ככל הניתן, שכן כך תוכלו למנוע מלחמות ירושה לאחר לכתכם. עם זאת, ולאחר פרסומו של צו קיום צוואה בעיתונות, ניתן להגיש התנגדות לצוואה. למה הכוונה? לעיתים קרובות, מתעורר חשד בקרב בני המשפחה של הנפטר כי הצוואה שהותיר איננה תקפה. בהתאם לכך, במסגרת פרק הזמן המותר מרגע פרסום צו קיום הצוואה, ניתן להביע לכך התנגדות.

    הליך הגשת ההתנגדות לצוואה איננו פשוט, וזאת משום שהעד החשוב ביותר בתיק זה כבר איננו בין החיים. בשל כך, יהיה עליכם לפנות אל עורך דין מומחה בענייני ירושות וצוואות. שיתוף פעולה זה יוביל לתוצאות הרצויות – ללא כל ספק. לאורך הליך ההתנגדות לצוואה, יהיה עליכם לנסח את הטענות השונות בגינן אתם מעוניינים להגיש את ההתנגדות מלכתחילה. חשוב לציין כי קיימים שני סוגים עיקריים של עילות לצורך ביטול הצוואה: עילת צורה ועילת מהות. בהמשך, יהיה עליכם לצרף את המסמכים הדרושים להוכחת הטענות.

    להגיש בקשה מנומקת

    כדי להגיש התנגדות לצוואה, נדרשת בקיאות, ניסיון והבנה מקיפה של התהליך. במילים אחרות, ובכדי שהערכאות המשפטיות ידונו בבקשתכם, יש לשתף פעולה עם משרד עורכי דין אוהד שוהם. צוות משרד זה יסייע לכם בניהול התיק, הגשת התנגדות מנומקת לצד היבטים חשובים ומכריעים ביותר.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים