ביטול צו קיום צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏היכולת לקיים את הבקשה האחרונה של בן משפחה קרוב היא יכולת שתלויה גם בבית המשפט אבל גם ‏באופן שבו אתם עובדים כדי לשמור על הזכויות שלכם. אף על-פי שיש לכם גישה למסמך צוואה, זה לא אומר שאתם יכולים להוציא לפועל את הצוואה בקלות יחסית. זה בעיקר אומר שאפשר להגיש את הצוואה לבית המשפט ולתת לו את הזמן לאשרר אותה. ועדיין, במקרים ‏מסוימים, בית-המשפט יכול להחליט להוציא ביטול צו קיום צוואה מכל מיני סיבות ואתם צריכים להיות מוכנים לסיטואציה כזו, כדי להתמודד איתה בצורה המשפטית הנכונה. ‏עורך דין אוהד שהם יכול לעזור לכם להתמודד עם כל סוג של בקשת ביטול צו קיום צוואה שמגישים נגדכם.

    האם ניתן לבצע ביטול צו קיום צוואה?

    ‏באופן עקרוני בית-המשפט יכול לבצע ביטול קיום צו ‏צוואה במקרה מסוימים כאשר הוא רואה לנכון להתערב בסיטואציה. יש כל מיני סיבות שבגללן אפשר להגיש את הבקשה. ‏זו יכולה להיות קטנה לחלוקה לא שוויונית של הירושה, ‏או מידע חדש שמתקבל ומשפיע על כל היורשים. לחילופין יכול להיות שאתם מתמודדים עם חוב שקשור לעיזבון המנוח, ולא ידעתם על קיומו עד אחרי קבלת צו קיום צוואה. בית-המשפט, מסתכל על התמונה הגדולה ולומד את הסיטואציה בשביל לאפשר לכם לקבל את החלוקה הוגנת, גם אם אתם לא ממש יכולים לראות את טובתכם כשמשנים את חלוקת הירושה אחרי שיש צו מימוש.

    במקרה הצורך – בית המשפט יתערב בחלוקת הרכוש

    ‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין ביטול צו קיום צוואה היא סיטואציה מאוד קיצונית שצריך להוכיח את החשיבות שלה לפני בית המשפט. ‏ברמה העקרונית, יכולות להיות טענות לכאן ולכאן, ‏אבל בשביל להגיע למצב שבו מקבלים החלטה הוגנת צריך להציג את כל הרעיות ואת כל הטענות וצריך לדאוג לייצר אינטרקציה חיובית בין כל הצדדים. ביחד עם עורך דין אוהד שהם, ניתן יהיה להגיש בקשות מסודרות לבית המשפט ולהעביר את הרעיונות שלכם בצורה קורקטית, ברורה וחד משמעית, ‏כדי לדאוג לאינטרסים שלכם ושל שר בני המשפחה שלכם.

    הגשת בקשה לביטול צו קיום צוואה

    מידע נוסף בנושא

    ביטול צוואה

    יכול מאוד להיות שאתם יודעים שיש להורים שלכם או קרובי המשפחה היקרים שלכם מסמך צוואה מסודר שבו הם מחלקים את כל הרכוש המשפחתי בצורה הוגנת. ‏אבל, ברגע האמת, כאשר צריך להוציא לפועל את המסמך ולבצע חלוקת ירושה מוגנת, יכולות להיות כל מיני הפתעות שאתם לא מסוגלים לצפות מבעוד מועד. בית-המשפט יכול לקבוע כי יש סיבה ממשית להגיש ביטול צוואה, ואז המשחק נפתח מחדש ואתם צריכים להוכיח שאתם זכאים לקבל חלק מהירושה של המנוח. יש כל מיני סיבות שבגללן אפשר להוציא ביטול צוואה, ‏ולכן אתם חייבים לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין מקצועי כמו עורך דין אוהד שהם, ולקבל ייעוץ פרטני שמאפשר לכם להתמודד עם הסיטואציה בצורה הטובה ביותר.

    מה היא המשמעות של ביטול צוואה?

    ‏של החלטת ביטול צוואה היא מחיקה מוחלטת ‏של כל מסמך הצבעה של המנוח. יכול להיות שבית המשפט גילה כי מדובר על מסמך שנחתם ‏באופן לא חוקי, ובצורה שפוגעת ‏באופן שבו צריך לחלק את הירושה. על כן, אתם צריכים להיות מוכנים לכל סיטואציה. גם אם אין לכם מושג מה צופן העתיד, וחשוב שיהיו לכם את כל ההוכחות ‏יא שרו לך היום להגיש התנגדות לביטול צוואה ולשלוט בכסף, ‏או ברכוש של המשפחה שלכם בסיטואציה שבה אתם נמצאים כעת.

    עילות לביטול צוואה – יהיה נכון לקחת בחשבון את כלל התרחישים

    ‏ברגע שאתם מבינים עד כמה מורכבת היא הסיטואציה, ואם חשוב לכם לעבוד בצורה מסודרת על מנת לשמור כל בני המשפחה שלכם בשיח בריא, ובנכונות לדאוג לשמור על האינטרסים המשפחתיים שלכם. ועל כן, צריך לעבוד עם עורך דין מקצועי, מיומן ומנוסה, שיכול להציע לכם את כל הכלים ואת כל המיומנות שיכולות לסייע לכם להתמודד עם המצב. אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שלום יכול להביא את כל הדרישות שלכם לידי ביטוי. כל שאלה שיש לכם לאורך הדרך יכולה לקבל מענה, וכל צורך שאתם יכולים להעלות על הדעת מקבל את הפתרונות של אנשי הצוות של המשרד.

    בקשה לביטול צו קיום צוואה

    קיומה של צוואה תלוי בגורמים רבים ומגוונים ולא ‏רק ברצינות האישיים של המוריש. ‏אמנם רוב תשומת הלב נתונה לאדם אשר הנכסים בירושה שייכים לו, אך יחד עם זאת, צריך לבחון את מכלול הנסיבות ולעיתים נעשות טעויות לאורך הדרך, ‏אשר יכולות להשפיע על התמונה הגדולה. בהנחה ואתם חושבים שנעשו טעויות בדרך ושצריך לאדון מחדש בדברים, אפשר לפנות עם בקשה לביטול צו קיום צוואה לבית המשפט, ולהסביר מה הן הסיבות שבגללן אתם בוחרים לעשות את המהלך. ‏ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שהם, ניתן יהיה להגיש בקשה ‏לביטול צו קיום צוואה ולאפשר לכם לעמוד על הזכויות שלכם במלואן.

    הגשת בקשה לביטול צו קיום צוואה – רק בנסיבות המוצדקות

    ‏יש כל מיני סיבות שבגלל עין אפשר וכדאי להגיש בקשה לביטול צו קיום צוואה. ברמה יקרונית, אתם צריכים לבדוק שיש לכם באמת סיבה מוצדקת, כמו למשל מידע חדש שנחשפתם אליו בחודשים האחרונים, ‏והוא משנה בצורה מהותית את אופן חלוקת הרכוש של היורשים. זו יכולה להיות ‏גרסה נוספת של הבקשה האחרונה של המוריש, ‏מידע שלא ידעתם והוא קריטי. ברגע שיש לכם מידע מהימן, כולל ‏הוכחות וראיות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שעורך הדין שלכם יצליח להסביר את הדברים לבית המשפט ולמצוא את הפתרון הנכון ביותר לסיטואציה שבה אתם נמצאים.

    את ההוכחות שלכם, תראו לבית המשפט

    ‏העבודה אל מול בית המשפט כאשר מנסים להגיש בקשה לביטול צו קיום צוואה, היא עבודה מורכבת שדורשת המון תשומת לב לפרטים הקטנים. אתם חייבים מצד אחד להיות בטוחים בצדקת הדרך. ‏ומן הצד השני ‏ברור לכם שאתם לא יכולים לקחת החלטות משפטיות בלי לקבל ייעוץ של עורך דין מומחה. כלומר, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרה אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שהם, שיכולים לעזור לכם למצוא את הפתרונות שאתם צריכים, ומסוגלים ‏ללוות אתכם ‏לאורך כל שלב בדרך, ‏כדי שאתם תקבלו בדיוק את מה שמגיע לכם מתוך הירושה של קרוב המשפחה שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים