האם אפשרי לבטל צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    העובדה שיש לנו את היכולת למלא את משאלותיהן האחרונות של היקרים לנו היא זכות גדולה. אך הזכות הזאת גם תלויה בהחלטת בית המשפט בסיטואציות מסוימות. לצערנו, ישנן צוואות שלא תמיד נערכות על פי החוק ועל כן הן מקבלות ערעור ואף נפסלות. האם באמת אפשרי לבטל צוואה, מהו ביטול צו קיום צוואה ובכלל, איך מבצעים את התהליך הזה? על כל אלו במאמר שלפניכם.

    האם צוואה היא דבר שאפשר לבטל?

    בית המשפט יכול לפסול צוואות ולבצע ביטול צו קיום צוואה במקרים מאד ספציפיים. הסיבות לכך הן רבות, וכאשר מגישים בקשה לביטול, פסילה או ערעור יש להציג הוכחות, טיעונים ולצרף מסמכים רלוונטיים. בתי המשפט מסתכלים על התמונה כולה כאשר הם מקבלים את הבקשות והמסמכים הרלוונטיים, למדים את הסיטואציה ומאפשרים חלוקה הוגנת והכרעה שתטיב עם היורשים החוקיים בהתאם. כאשר מוגשת הבקשה, מדובר על מחיקה טוטאלית של כל מסמך המתאר את רצונותיו של הנפטר. יש לכך כמה וכמה סיבות החל מצוואה שלא נחתמה בצורה חוקית ועד לאי כשירות מנטלית או פיזית. חשוב שכל ההוכחות יהיו בידיכם ושתהיו מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

    האם חובה להתמודד לבד?

    אם כבר הבנתם עד כמה הסיטואציה של ביטול צו קיום צוואה היא מורכבת, זה הרגע שבו כדאי שתעבדו באופן מסודר ופורמלי ותשכרו עורך דין מקצועי המתמחה בצוואות וירושות. עורכי הדין יוכלו וידעו כיצד לנטרל את הרגשות, ובכך אתם תקבלו את כל הכלים להתנהלות ראויה ונקיה בתהליך זה. לצערנו, הליכי צוואות וירושות הם הליכים שעלולים להוביל לסכסוכים משפחתיים מורכבים מאד. זה בדיוק המקום לגישור ולשיח כנה ופתוח עם עורכי הדין, על מנת שהתיק יהיה מובן כראוי. כאשר אתם מתמודדים בסיטואציה הכואבת של אובדן בן משפחה, ישנן כמה חזיתות בהן אתם מתמודדים, החזית הבירוקרטית והחזית האישית. אין סיבה שתתמודדו לבדכם בכל אחת מהן. משרד עורכי הדין אוהד שוהם מציע לכם שירות מקצועי ברמה גבוהה, רגישות, סבלנות וליווי אישי מתחילת התהליך ועד לסופו. צרו קשר עוד היום.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים