איך להסדיר את הירושה בין בני המשפחה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    המחשבה על חלוקה של ירושה בין בני המשפחה אינה נעימה, ולכן למשפחות יש נטייה לדחות את הקץ, ואף בחלק מהמקרים להביע התנגדות לצוואה אשר מגבירה את החשיפה של בני המשפחה לקרב על הירושה שעוד עתיד לבוא, ולכן אם שלום הבית ואחדות המשפחה הוא דבר חשוב לכם, כדאי שתתחילו להתמודד עם המציאות ולדאוג להסדיר את חלוקת הירושה מבעוד מועד באמצעות כתיבת צוואה מסודרת אשר תכתיב לבני המשפחה באופן ברור והוגן כיצד לחלק את המשאבים תוך כדי הימנעות מסכסוך בין בני המשפחה.

    השתכנעתם שכדאי לכם להתמודד עם המציאות ולכתוב צוואה, אך אתם לא יודעים כיצד?

    מספר אפשרויות מוכרות, הקבילות מבחינה משפטית:

    1. המוריש רשאי לכתוב צוואה בעצמו ובהיעדר עדים היא תקפה מבחינה משפטית, אך על המוריש לדעת שעליו לכתוב את הצוואה כולה בכתב יד וקיים סיכון שבמידה והמוריש ערך את הצוואה באופן שגוי, היא עשויה לא להיות תקפה בפני בית המשפט, ולכן מומלץ ביותר להתייעץ עם עורך דין לענייניי ירושה.
    2. צוואה בעדים שנערכה על ידי עורך דין לענייני ירושה – זו הדרך הנפוצה ביותר ולא בכדי, מאחר וצוואה זו נערכת בהתאם לדין ולפסיקה ומהווה את פתרון הבטוח ביותר להבטחת חלוקת המשאבים באופן שבו החליט המוריש.
    3. צוואה בפני רשות – צוואה אשר נערכת בפני שופט או נוטריון.

    כפי שנאמר, הדרך הנפוצה והחכמה ביותר לכתיבת צוואה והסדר ירושה היא פשוט לגשת לעורך דין לענייני ירושה אשר בקיא בדין ובפסיקה וימנע מהמוריש לעשות טעויות אשר בני משפחתו עשויים לשלם עליהן מחיר כבד בעתיד, וכנראה שממילא ייאלצו לגשת לעורך דין לענייני ירושה במידה ויתחיל הקרב על הירושה.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים