בעקבות האוצר האבוד

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    לעם ישראל ניתנה ירושה יקרת ערך, התורה. אבל היות וביהודים עסקינן, אנחנו מחפשים את הערך המוסף, החומרי שלצד הרוחני. לכן, לאורך הדורות, המשכנו מצד אחד, בהתאם לצוואה של משה, ללמוד ולהאמין אבל מצד שני גם לחפש אחר ארון הברית.

    האמונה אומרת שאם נמצא את ארון הברית, או אז נזכה בירושה האמתית- גאולה, הקמת בית המקדש השלישי וריבונות על כול הארץ והעולם כולו. אלא שאפילו על אותה ירושה קיימת, קרי התורה, יש כבר מחלוקת בין היורשים. יש את הנוצרים שבכלל טוענים שזאת הירושה שלהם וגם בתוך עמנו פנימה יש זרמים שונים שכל אחד טוען לכתר. לכל זרם יש עורך דין לענייני ירושה משלו בדמות אדמו"ר שמסביר ומנמק מדוע הוא זכאי לירושה מכוחה של אותה צוואה. כמובן שבגלל התחכום והקדושה של אותה צוואה, אין בנמצא פתרון למחלוקות. באשר לארון הברית, חוקרים בכל רחבי העולם ניסו ומנסים לפצח את חידת היעלמותו. המאמץ אפילו זכה להנצחה בסדרת סרטי שודדי התיבה האבודה.

    התיבה האבודה

    בחזרה למציאות שלנו כאן ועכשיו, אז פתרון למחלוקת לגבי הצוואה של ירושת התורה אולי אין, אבל בענייני ירושה שלנו יש גם יש. יתרה מכך, בתורה יש מידע בכל הנוגע לדיני ירושה. כמעט כל עורך דין לענייני ירושה יודע להצביע על מראי מקום בתורה שבהם דנים בענייני ירושה. הרי כל סיפורי יעקב ועשו ואפילו קין והבל החלו בגלל ענייני ירושה. אפילו במקרה של יצחק וישמעאל, יש קשר לצוואה ולירושה. הרי ישמעאל גורש ביחד עם הגר אמו מאוהלו של אברהם, אבל שב ומופיע בכתובים מיד עם מותו של אברהם. כלומר, יש ירושה, יש נכסים, הנה מופיעים כל הטוענים. אם כבר הגענו לאברהם, הרי שהוא בעצמו הבין כנראה דבר או שניים בענייני ירושה. הוא הרי התעקש לקנות את מערת המכפלה בכסף מלא ולא לקבל אותה מתנה כפי שהוצע לו, על מנת להבטיח כי יוכל להוריש אותה על פי דין באמצעות צוואה לבניו, יצחק וישמעאל. כך שגם היום,2000 שנה לאחר מכן, אותה ירושה עדיין בתוקף.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים