דיני ירושה צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    עורכי דין בתחום דיני ירושה יסייעו לכם במגוון הנושאים הבאים: החל ניסוח צוואה, בירור זכויות העיזבון של בני זוגם של הנפטרים, מי הם בני המשפחה המוגדרים כיורשים לפי הדין, האם לידועים בציבור ישנה זכות ירושה לצד היבטים חשובים נוספים. קרוב משפחה נפטר ואתם רוצים לבצע בדיקת צו ירושה? מעוניינים להגיש התנגדות לצוואה? כך או כך, עורך הדין אוהד שוהם, המתמחה בענייני ירושה וצוואה, ישמח לייעץ לכם ולייצג אתכם מול הערכאות השונות.

    מידע חשוב על דיני ירושה

    רבים מאתנו חוששים לחשוב על היום בו לא נהיה כאן על פני האדמה, אך יומנו יגיע – בשלב כזה או אחר. בהתאם לכך, וכדי להתכונן מבעוד מועד, מומלץ לערוך צוואה בסיועו של עורך דין מומחה בדיני צוואה וירושה. מעוניינים לחלק את רכושכם בין בן או בת הזוג והילדים? הצוואה, כשמה כן היא, מצווה על חלוקת ההון של האדם לאחר מותו – ובהתאם לבקשותיו. במילים אחרות, מדובר במסמך משפטי אותו ניתן לכתוב במספר אופנים:

    • בכתב יד
    • בפני עדים
    • בפני רשות ציבורית
    • בעל פה

    בין אם הצוואה נערכת על פי אחת מדרכים אלו, כדי שמעמדה כמסמך משפטי יוכר בפני החוק, יש לבצע מספר פעולות. מומלץ, למשל, לרשום זיכרון דברים – ובזמן אמת. בהמשך, יהיה על המצווה לפנות אל רשם הירושות ולהפקיד את צוואתו.

    כאשר הנורא מכל קורה, והמצווה נפטר, ניתן יהיה להתחיל בהליך חלוקת הרכוש בין היורשים. למה הכוונה? חוק הירושה מגדיר מספר נקודות חשובות ביותר: החל מיורשי הנפטר, מיסוי הצוואה, ניהול העיזבון ועוד – יש להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה בדיני ירושה.

    לחלק את הרכוש כראוי

    על כל אדם בר תבונה לערוך צוואה. כך, בבוא היום, לא יעלו מחלוקות בנוגע לחלוקת הרכוש שלו. משרד עו"ד אוהד שוהם, המתמחה בדיני צוואה וירושה, יסייע לכם רבות – החל מניסוח צוואה, ניהול עיזבונות, בקשה למתן צו ירושה, קיום צוואה ועוד – משרד עורכי דין זה מחזיק בניסיון בייעוץ ובליווי מקצועי עבור לקוחותיו לצד מתן יחס אישי לכל אחד מהם.  

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים