ירושה על פי דין

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    בהתאם לחוק ירושה, נקבעים היורשים של הנפטר, הסדר של היורשים, קיום צו ירושה, לצד היבטים חשובים נוספים. חושבים על היום שאחרי ועורכים צוואה בה תחלקו את רכושכם? קרוב משפחה נפטר אך לא הותיר צוואה? כך או כך, כדי להתנהל נכון ולהבין מהן זכויותיכם כיורשיו של הנפטר, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם. משרד זה, המומחה בייעוץ ובייצוג לקוחות בדיני צוואה וירושה, מנהל עו"ד אוהד שוהם – בוגר אונ' תל-אביב שהוסמך בעריכת דין לפני למעלה מעשור.

    מושגי יסוד בדיני ירושה

    אין ספק שדיני ירושה הינם תחום מורכב. בשל כך, מומלץ להתוודע למושגי היסוד בתחום זה:

    • חוק הירושה בהתאם לחוק זה, נקבעים יורשיו של הנפטר – לפי סדר העדיפויות. בנוסף, חוק זה מגדיר את הדרכים השונות באמצעותן ניתן לערוך צוואה ומהו התוקף שלה, לצד היבטים חשובים נוספים.
    • להוציא צו ירושה – מה קורה כאשר הנפטר לא משאיר לאחר לכתו צוואה? או כאשר הצוואה הקיימת איננה חלה על כל הרכוש וההון של המנוח? כך או כך, במקרים בהם לא קיימת צוואה וזהותם של היורשים איננה ברורה – כמו גם החלק אותו הם רשאים לקבל, ניתן להגיש צו ירושה אל הרשם לענייני הירושות. עם זאת, ובשל העובדה שמדובר בהליך בירוקרטי לא פשוט, יש לפנות אל עורך דין מומחה בדיניי ירושה ולקבל את סיועו בעת הליך זה.
    • ניהול עיזבון – לאחר לכתו של קרוב משפחה, יש למנות מנהל עיזבון; מנהל אותו ממנה הרשם לענייני הירושות. מהם תפקידיו של מנהל העיזבון? הם כוללים, בין היתר, את איתור היורשים של הנפטר, פירעון החובות של המנוח ועוד.

    לייצג את הלקוח במקצועיות

    תחום דיני הירושה הינו עולם ומלואו: החל מאיתור יורשיו של הנפטר, מיסוי הירושה, לצד ניהול העיזבון וצו ירושה – לאורך כל אחד מהליכים אלו, מומלץ להיעזר במשרד עורכי דין אוהד שוהם. משרד זה, בניהולו של עו"ד אוהד שוהם, מתמחה בדיני ירושה וצוואה ומעניק ליווי וייצוג בתחומים אלו. בין אם מדובר בקבלת צווי הירושה, עריכת צוואות, ייצוג בתביעה למימוש הזכות לתשלום מזונות מתוך העיזבון ועוד – אשמח לעמוד לרשותכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים