העורך דין שיעזור לכם לקיים צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    בתור הורים אתם דואגים כל הזמן לשמור על התא המשפחתי שלכם ולטפח אותו. בחייכם עשיתם את הכל גם כדי להעניק לילדים שלכם קורת גג מעל הראש וגם את רמת החיים הגבוהה שאתם רוצים להעניק להם. ועכשיו, רגע אחד לפני שאתם יוצאים לתקופת הפנסיה שלכם, הגיע הזמן לחשוב גם על שלבי הסיום של החיים ואתם עובדים קשה מאוד על מנת לייצר מסמך צוואה וירושה שמפרט את הדרישות והציפיות שלכם, ומאפשר לילדים שלכם להגיש בקשה לצו קיום צוואה בעת הצורך בקלות יחסית. עורך הדין אוהד שוהם יעזור לכם לערוך צוואה וגם להגיש בקשה לצו קיום צוואה בצורה מסודרת ובעת הצורך, תוך מינימום בעיות ומקסימום עבודה בצורה יעילה.

    מה חשוב לדעת על בקשה לצו קיום צוואה ומה אתם צריכים לעשות?

    אם אתם רוצים להגיש בקשה לצו קיום אתם צריכים להחזיק באיזו שהיא זכאות לצוואה. יכול להיות שיש לכם רישום רשמי בתור יורשים רשמיים ויכול להיות שאתם טוענים שיש לכם חלק בצוואה ואתם רוצים לבקש מבית המשפט לברר את העניין. ועל כן, צריך להבין מה הוא המצב המשפטי שאליו אתם נכנסים לאורך הדרך ומה הן הפעולות שאפשר וצריך לבצע משפטית על מנת להשיג את המטרות שלכם. עורכי דין שמבינים איך צריך לקרוא את התמונה, יכולים לסייע לכם להתמודד עם האתגרים, מבלי שאתם פוגעים במטרה הכללית שלכם ובמערכת היחסים שלכם עם שאר בני המשפחה שלכם.

    לקיחת האחריות היא השלב החשוב ביותר לאורך הדרך

    בדיוק כמו שאתם רוצים לקחת אחריות על הטיפול הרפואי באנשים היקרים שלכם. ובדיוק כמו שחשוב לכם להבטיח את שלמות המשפחה שלכם. כך חשוב לכם לעשות את הכל על מנת לשמור על הזכויות שלכם ושל כל בני המשפחה בכל מה שקשור לירושה של ההורים שלכם. ואנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שוהם, נלווה אתכם לאורך כל שלבי הטיפול בבקשות שקשורות לצוואה של המשפחה שלכם, ולכל מה שקשור בקבלת הזכויות של שאר בני המשפחה שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים