תזמון קיום הצוואה מסובך? העורך דין שייעתר לעזרתכם

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏מתי בפעם האחרונה יצא לכם להגיע לבית המשפט כדי להתמודד עם טענות ובעיות ‏אשר קשורת באופן ישיר למשפחה שלכם. אצל רוב האנשים, מדובר על סיטואציה חריגה מאוד, ‏והיא בדרך כלל באה לידי ביטוי כאשר אחד מבני המשפחה הקרובים שלכם הולך לעולמו בטרם עת ומשאיר מסמך ירושה מפורט. בהנחה שאתן היורשים המרכזיים, אתם יכולים להגיש בקשה למתן צו קיום צוואה, בשביל להתחיל ולהניע את תהליך הטיפול בירושה, ולאפשר לעצמכם לקבל את הבעלות על הנכסים שלכם. ‏ולשם כך, אתם צריכים לפנות לעזרה עורך דין אוהד שהם כדי להבטיח שאתם מטפלים בסיטואציה בכלים המשפטים הקיימים לרשותכם.

    מתי להגיש בקשה למתן צו קיום צוואה?

    ‏בכל מה שקשור להגשת בקשה למתן צו קיום צוואה, התזמון הוא עניין חשוב מאוד. מצד אחד, אין לכם את היכולת הנפשית להתמודד עם נושא הכספים ישר אחרי הלוויה והשבעה. ‏יחד עם זאת, אם אתם דוחים את הטיפול ‏בהגשה של בקשה למתן צו קיום צוואה, אתם עלולים להגיע למצב שבו יש שחקנים אחרים אשר טוענים שהם זכאים לקבל חלק מן הירושה שלכם והם פונים לבית המשפט לבירור הנושא. כלומר, צריך להיות מודעים לסיטואציה שבה אתם נמצאים. צריך להגדיר מבעוד מועד איך להתמודד עם הירושה, ורצוי למצוא יצוג משפטי שיכול לתת לכם את הליווי שאתם צריכים לקבל.

    התזמון הוא חשוב והוא משפיע על תוצאות ההליך המשפטי כולו

    בסופו של יום, כל עורך דין יסביר לכם שהדבר החשוב ביותר בתהליך הטיפול בנושא ירושה הוא התזמון. אתם לא יכולים לשקוט על השמרים ולחכות שיהיה לכם נוח לטפל בנושא, בוודאי אם יש צורך לדאוג לתחזוקה של נכסים ולשמר את החפצים המיוחדים של המשפחה שלכם. ‏ולכן, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרת אנשי הצוות של משרד עורכי הדין אוהד שהם אשר יכולים ללוות אתכם שלב אחרי שלב, להציע לכם גם ידע מקצועי וגם תמיכה אישית. ‏ובעיקר, לפעול על פי האינטרסים שלכם בתור לקוחות ולשמור על הזכויות שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים