הצו שייסדר לכם את הצוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏כבר בשלב יחסית מוקדם של החיים הבוגרים שלכם, אמא ואבא דאגו להסביר לכם בדיוק מה הן הציפיות ומה הן הדרישות שלהם מבחינת ניהול כספי המשפחה והנכסים המשפחתיים בעתיד לבוא. אתם אמנם לא רוצים לחשוב על היום שאחרי, כי זה קשה ולא נעים. אך יחד עם זאת, אתם צריכים לדעת איך לפעול כאשר ‏יגיע הרגע שבו אתם חייבים לממש את הירושה של ההורים. הגשת בקשה ‏לצו קיום צוואה ‏היא משימה ‏שמחייבת אתכם לפנות לעזרתו של עורך דין מיומן ומנוסה, כמו עורך דין אוהד שוהם, ‏בעיקר בגלל שאתם לא רוצים לעשות טעויות קריטיות לאורך הדרך וחשוב לכם לשמור על אינטראקציה בריאה עם כל בני המשפחה שלכם.

    מדוע חשוב להגיש בקשה לצו קיום צוואה בצורה מסודרת?

    ‏הימים והשבועות שאתם עתידים לעבור לאחר פטירתו הקשה של אחד מן ההורים, הם ימים לא קלים מבחינה רגשית ומשפחתית. ‏לצד האובדן הכבד, יש גם משימות טכניות שצריך להתמודד איתן, כמו למשל הטיפול בכל מה שקשור לירושה המשפחתית. אם אתם לא עובדים בצורה מסודרת, ועל בסיס הניסיון של עורך דין מקצועי, אתם עלולים למצוא את עצמכם בעיצומם של קרבות ירושה ‏קשים מאוד עם אנשים או גופים אחרים אשר חושבים שיש להם טענות משפטיות כלפי הנכסים והממון של ההורים שלכם. ‏הדרך המקצועית הנכונה ביותר להתמודד עם הטענות הללו היא על ידי הגשת ‏בקשה לצו קיום צוואה לבית המשפט אשר יבדוק את ‏המקרה לעומק וקבל את ההחלטה בצורה הנכונה.

    אל תוותרו על הזכות שלכם

    ‏יש לכם המון זכויות בכל מה שקשור לניהול של הירושה המשפחתית שלכם, ואתם צריכים לדעת אלו זכויות יכולות לסייע לכם בשלבם השונים של הדרך, ויפה שעה אחת קודם. ‏אל תפחדו לשאול את כל השאלות ולפנות בהקדם האפשרי לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שהם, בשביל להבטיח שאתם מקבלים את כל הפתרונות ‏הקיימים ובונים את תהליך העבודה בצורה המשפטית הנכונה, ‏כדי לשמור על הזכויות שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים