התנגדות לצוואה הדדית

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    התנגדות לצוואה הדדית תתבצע באמצעות אחד מהמסלולים הבאים: התנגדות לצו קיום צוואה וביטול צו קיום צוואה. בנוסף, אם ברצונכם להביע התנגדות לצוואה, יהיה עליכם לברר, בין היתר, האם צו קיום הצוואה כבר ניתן או לא. כך או כך, בשל מורכבות בקשה זו, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם. בזכות שירותיו של משרד זה, תקבלו ייעוץ מקיף, ייצוג מקצועי בערכאות השונות וכמובן – יחס אישי ומכבד.

    מה רצוי לדעת על התנגדות לצוואה?

    כאשר קרוב משפחה נפטר, אין ספק שמדובר בתקופה קשה – ללא כל צל של ספק. עם זאת, ובתום השבעה, מומלץ להתחיל ולברר האם המנוח הותיר אחריו צוואה. כדי לממש את הצוואה, יהיה עליכם לגשת אל רשם הירושה ולהגיש בקשה לצו קיום צוואה. בקשה זו כוללת שלב מכריע ביותר; שלב במהלכו הרשם מחויב להוציא מודעה בעיתונות ולפרסם כי הוגשה בקשה לקיום צוואה. לאורך השבועיים הראשונים מרגע הפרסום, ניתנת האפשרות לאנשים להביע את התנגדותם אל מימוש הצוואה. בזכות התנגדות זו, הם יוכלו להשמיע את הטענות השונות שלהם להתנגדות.

    מעוניינים להגיש בקשת התנגדות לצוואה? ראשית, יש לפנות אל רשם הירושה ולהגיש בפניו את התנגדותכם – וזאת, כאמור, במסגרת הזמנים שהוקצבו לכך. לאחר הגשת התנגדות זו, רשם הירושות יעביר אותה אל בית המשפט לענייני משפחה. לאחר סיום הדיונים בבית המשפט, ההתנגדות יכולה להתקבל במלואה או בחלקה.

    אכן, הגשת התנגדות לצוואה הינה הליך מורכב, שכן לעיתים קשה למצוא הוכחות עבור טענותיכם – במיוחד כאשר מצווה הצוואה איננו עמנו כדי לענות על השאלות השונות. עם זאת, ובזכות שירותיו של עורך דין מומחה בענייני ירושה וצוואה – תוכלו להשלים הליך זה כראוי.

    להביע התנגדות – ולהוכיח את הטענה

    כדי להגיש התנגדות לצוואה, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אוהד שוהם: החל מהטענות להגשת בקשה זו, הזמן בו יש להגיש את ההתנגדות ועד הדיונים בהליך זה – משרד זה יעניק את הליווי והייצוג המקצועי ביותר. בנוסף, עו"ד אוהד שוהם מלווה תיקים ולקוחות במגוון תחומים השייכים לדיני ירושה וצוואה; תיקים הנוגעים, בין היתר, אל מכירת דירת העיזבון, עריכת 'צוואה בחיים', תיקון צווי ירושה ועוד.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים