חשיבותו של צו הירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    בעמל רב ולאורך שנים רבות מאוד בניתם אתם החיים שלכם ואתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בחיים מבחינת רווחה ואיכות החיים. אתם מבינים עכשיו עד כמה חשוב להסתכל על הביטחון הפיננסי של המשפחה שלכם. גם אם המצב הכלכלי שלכם הוא לא מזהיר, וגם אם יש לכם חובות, הדרך להעביר הרכוש שלכם בצורה מסודרת לילידים שלכם היא על ידי תכנון של הירושה ויצירת צו ירושה ברור. צו ירושה הוא חלק מהצוואה שלכם והוא המסמך שמסדיר את החלוקה של הכספים שלכם והוא מסביר ליורשים איך לנהל את הכספים ואיך לשמור על הרכוש החשוב לכם. אנשי הצוות המיומנים של משרד עורכי הדין אוהד שוהם יעזרו לכם לבנות את המסמכים שאתם צריכים להחזיק בשביל לשמור על הרכוש של המשפחה שלכם ולנהל את קבלת ההחלטות בצורה הוגנת.

    מה הוא צו ירושה ומה חשיבותו בחיים שלכם?

    כאמור, צו ירושה הוא מסמך משפטי שמקבל תוקף מחייב והוא מסדיר את כל ענייני הרכוש והממון של אדם (או לצורך העניין זוג), אל מול היורשים הפוטנציאליים. העיקרון העומד מאחורי המסמך הוא להגדיר את חלוקת הרכוש, את התנאים לקיום הצוואה ואת הדרישות המיוחדות של המוריש מכל המעורבים בעניין. החשיבות של צו הירושה למוריש היא העובדה שהוא מגדיר מראש מה הן הבקשות ולא מותיר מקום לספק. כמובן שאם יש התנגדות לירושה, בית המשפט יחליט איך לפעול, אבל לרוב זו היא סיטואציה פשוטה יותר להתמודדות כשיש לכם צוואה ברורה ומוכנה.

    אם המטרה שלכם היא לשמור על המשפחה – אז צריך להיות מוכנים

    ‏לא משנה איך תסתכלו על פני הדברים, הדבר הנכון ביותר לעשות כדי לשמור על הנכסים ועל הרכוש של המשפחה שלכם הוא להיות מוכנים לכל צרה. כלומר, עדיף מבעוד מועד לפנות לעזרתו של עורך דין שזהו תחום ההתמחות שלו, בשביל להבטיח שאתם מטפלים בעניין הירושה המשפחתיים שלכם, ‏מאשר לגלות שאתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה לא פשוטה בכלל בתוך המשפחה. ולכן, חשוב לפנות לעזרת עורך הדין אוהד שהם ויפה שעה אחת קודם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים