כיצד לקיים ירושה?

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏במשך שנים ההורים שלכם הסבירו לכם שהם סידרו את כל ענייני הירושה המשפחתיים והם שומרים עליכם ועל האחים שלכם. אתם אולי מרגישים שאתם בטוחים, אבל יש רק עניין אחד שאתם לא יודעים איך להתמודד איתו והוא המימוש של צו הירושה שלכם. הרי אי אפשר לקחת את צו הירושה לבנק ולבקש לקבל גישה לחשבונות של ההורים. אתם צריכים לדעת שכדי לקבל צו קיום ירושה, עוברים תהליך אל מול בית המשפט כי רק כך אפשר לקבל את החותמת הסופית על הצו שמאפשרת לכם לממש את הכתוב בו. אנשי משרד עורכי הדין אוהד שוהם יסייעו לכם להשיג צו קיום ירושה ויאפשרו לכם לקבל את הרכוש והממון שמגיע לכם.

    צו קיום ירושה – הוא הסוף של הליך הדיון המשפטי בצוואה

    המטרה של כלל ההליך המשפטי שמתחיל עם הגשת מסמכי הירושה אל בית המשפט היא להגיע אל צו קיום ירושה. כלומר, רק אחרי שעברתם את כלל התהליך אתם יכולים לממש את הירושה. התהליך כולל בין היתר בירור של אמיתות הצוואה, בחינה של הרציונלות של קבלת ההחלטות של המוריש ובעיקר בחינה של החלוקה של הרכוש. כלומר, אם יש אנשים נוספים שטוענים לבעלות על חלקים מן הירושה הם יכולים להגיש התנגדות לקיום צוואה ואז נפתח דיון מול בית המשפט שדורש מכל הצדדים להוכיח את הטענות שלהם.

    הדרך המשפטית לקבל את הירושה שלכם

    ‏ברמה העקרונית, אין דרך אחרת להגיע למצב שבו אתם מקבלים את הירושה של ההורים שלכם, חוץ מאשר האפיק המשפטי המוכר לכולם. ‏ועל כן, אתם חייבים לעשות את כל המאמצים בשביל לפנות בשלב מוקדם יחסית של הדברים לעזרתו של עורך דין מקצועי שמבין בדיוק באיזה סיטואציה משפטית אתם נמצאים ויכול לעזור לכם לממש את כל הזכויות שלכם לאורך הדרך. אל תוותרו על הידע והניסיון, אבל גם על האיכות ‏של העבודה המשפטית של אנשי הצוות במשרד עורכי הדין אוהד שהם, אם אתם מעוניינים לצמצם למינימום האפשרי את האתגרים ואת הבעיות שיכולות לצוץ לאורך הדרך.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים