כל מה שצריך לדעת על צו ירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏יש למשפחה שלכם לא מעט נכנסים גם בצורה פיזית וגם בצורה פיננסית, שאתם יודעים שצריכים לעבור אליכם לאחר מותם בטרם עת של קרובי המשפחה שלכם. יכול להיות שלא ראיתם את מסמך הירושה בעיניים שלכם, אבל ברגע שבו הדברים התחילו להתגלגל ואתם כבר מבינים שאתם נדרשים לדאוג לפרטים הטכניים הקטנים ולהתחיל לחשוב על הוצאת צו ירושה. זו היא משימה שלא ניתן לבצע לבד, בעיקר מפני שבמרבית המקרים עליכם לפנות אל בית המשפט, ולבחון את הסיטואציה מנקודת מבט רחבה במיוחד. ולשם כך, ניתן לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין של אוהד שהם, שיכולים להציע לכם את כל הידע ואת כל הניסיון הדרוש לכם.

    איך נראה תהליך הוצאת צו ירושה?

    תהליך הוצאת צו ירושה הוא תהליך שהמטרה שלו היא להבין האם כל היורשים המצוינים במסמך, הם באמת היורשים שצריכים לקבל את הירושה. יכול להיות שהיורשים החוקיים אכן צריכים לקבל חלק מהירושה, אבל יש עוד אנשים או גופים אחרים שלהם המוריש חייב כספים ועל כן בית המשפט יבקש לברר האם יש קצוות פתוחים שצריך לטפל בהם, לפני שהוא מתיר הוצאת צו ירושה ולפני שהוא מאפשר לכם לעשות שימוש בכספי הירושה או בנכסי הירושה לטובתכם. אתם צריכים להגיש את כל המסמכים ואת כל המידע, בצורה מסודרת לבית המשפט, ולתת לו לנהל את התהליך בצורה ההוגנת והנכונה, כדי לקבל את פסק הדין הדרוש לכם.

    בחירות נכונות מקצועית – שמקלות לכם על החיים

    הבחירה שלכם לפעול בצורה מסודרת ולטפל בסידורי הצוואה והירושה של ההורים שלכם, תאפשר לכם לקבל את הזכויות שלכם, ללא חשש שבעתיד מישהו יבקש לערער על הטענות שלכם. בדיוק מהסיבה הזו אתם צריכים לפנות לעזרתו של עורך הדין אוהד שוהם ולקבל את כל הכלים המקצועים שהוא יכול להציע לכם לקבל, על בסיס שנים רבות של עבודה ולמידה של תהליך העבודה אל מול בית המשפט. כך שהתוצאה של התהליך תהיה מצוי מלא של כלל הזכויות שלכם ושל כל היתרונות של הצוואה של ההורים שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים