עו"ד לענייני ירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    מדוע בענייני ירושה רצוי להיוועץ וכן להיות מיוצג ע"י עו"ד לענייני ירושה בלבד

    כאשר למאן דהוא יש נזילה בבית, ראוי הוא, כי זה יזמין אינסטלטור ולא יתקן בעצמו את מקור התקלה. כנ"ל כאשר למאן דהוא יש בעיית חשמל בדירתו, מוטב כי זה ייעזר לתיקון הבעיה בחשמלאי מקצועי ולא בשיפוצניק כללי.
    על אותו משקל, כאשר למאן דהוא התעורר צורך משפטי כזה או אחר מוטב, כי זה יסתייע בעו"ד מקצועי ואם הצורך הינו בענייני ירושה, אז מוטב לו לפנות לעו"ד לענייני ירושה בלבד.

    במה יואיל ומה יהיה הערך המוסף של עו"ד לענייני ירושה על פני עו"ד שאינו מומחה בתחום

    לא ניתן לקבוע זאת באופן קטגורי ואולם, בסבירות גבוהה, עו"ד לענייני ירושה יידע ליתן מענה, ייעוץ וייצוג משפטי הולם לצורכי הלקוח כאשר אלה ענייני ירושה, זאת בעדיפות רבה על פני עו"ד אשר אינו מומחה בתחום.

    כמעט כל עו"ד אשר עסק או עוסק בדין האזרחי "נגע" בקריירה שלו בעניין כזה או אחר של ירושה ואולם אין זה הופך אותו לעו"ד המומחה בתחום. תחום הירושה טומן בחובו שפע של מקרים, פרשות וצרכים משפטיים, זה מחייב הבנה מעמיקה בדין המהותי, בסדרי דין ספציפיים, בנהלי עבודה מול גורמים שונים בתחום והתמחות בענייני ירושה נותנת מענה עדיף לאין שיעור ללקוח על פני עו"ד שאינו עו"ד לענייני ירושה.

    כך למשל, עו"ד לענייני ירושה יידע לסייע ללקוח לערוך צוואה באופן מיטבי ומקצועי ובראייה צופה פני עתיד שמא תוגש לגביה התנגדות ובמטרה להגן עלה במקסימום.

    • עו"ד לענייני ירושה יידע לסייע ללקוח בהגשת בקשות לצווי ירושה וקיום צוואה באופן היעיל והמהיר ביותר ובדיאלוג, אם יהיה, אם ב"כ היועמ"ש בקשר לבקשה שתוגש, זאת במטרה להגיע ליעד – צו ירושה / צו קיום צוואה, זאת בהקדם הניתן.
    • עו"ד לענייני ירושות, יידע לייעץ באופן מקדים לצורכי היערכות והגשת התנגדות לקיום צוואה, זאת במידה ויש בכך צורך וכן יידע לייצג את הלקוח באופן מיטבי בהליך התנגדות לצוואה שהינו, לרוב, מורכב וארוך.
    • עו"ד לענייני ירושות יידע לסייע ללקוח בעריכת הסכם חלוקת ירושה / עיזבון באופן יעיל, חסכוני, תוך לקיחה בחשבון של השלכות מס.
    • עו"ד לענייני ירושה יידע לסייע ללקוח בביטול צווי ירושה / קיום צוואה אשר ניתנו ובהערכת סיכויי ההצלחה מראש לגבי נקיטת ההליכים.
    • עו"ד לענייני ירושות יידע לסייע בהגשת ובייצוג בתביעות כספיות נ' היורשים או נגד עיזבון המנוח אם זה הותיר אחריו חובות כספיים.
    • עו"ד לענייני ירושה יידע לסייע ולייצג במינוי מנהל עיזבון לצורך שמירה וכינוס נכסי העיזבון ולחלוקתם בבוא העת בין היורשים הזכאים ובכפוף לכל דין.
    • עו"ד לענייני ירושה יידע לסייע באיתור ובמימוש נכסי ירושה ובחלוקתם בין היורשים.

    כמובן שישנם שפע של נושאים, משימות ומקרים שבהם עו"ד לענייני ירושה יכול לייעץ ולייצג לקוחות וזאת, לשיטתי, בעדיפות על פני עו"ד, מקצועי ככול שיהיה, אשר אינו מומחה בתחום.

    אומרים שההצלחה בעניין כזה או אחר תלויה במידה רבה בבחירה הראשונה הנעשית על ידי האדם. כאשר מתעורר לכם צורך בענייני ירושה, אז אין ספק – עליכם לבחור לעצמכם עו"ד לענייני ירושות וצוואות!

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים