על עריכת צוואה בימי מגפת הקורונה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    מגפת הקורונה, אשר פרצה לחיי כולנו העמידה בפני העולם והאנושות התמודדות חדשה, מאתגרת ביותר ולא מוכרת, אשר שינתה באחת סדרי עולם למדינות ולעמים השונים. מגפת הקורונה יצרה כאוס, נזקים שונים ומרחב אדיר של אי ודאות, איך כולנו נצא מהמשבר הזה, מתי זה יקרה ומה יקרה ביום שאחרי, עת המגפה תחלוף מן העולם או תמוגר וכיצד ייראו חיי כולנו.

    הקורונה מחייבת את כולנו לשנות בחירות, לקבל החלטות חדשות לגבי המשך חיינו וממילא אף לקבוע סדרי עדיפויות מחדש.

    אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם צריך לקחת בימי חייו בכלל ובעת פרוץ משבר, כגון מגפת הקורונה, בפרט הינה לערוך צוואה.  בימים אלה מתחדדת ביתר שאת התובנה שאף אחד לא יודע את יומו ו/או מתי יגיע יומו ומשכך, על כל אדם לשקול בינו לבין עצמו, להחליט ולערוך צוואה.

    עריכת צוואה רלוונטית לכל גיל ולכל מצב משפחתי והיתרון המרכזי הגלום בעריכת צוואה הוא שליטת האדם על אשר ייעשה ברכושו אחרי פטירתו. לא תערכו צוואה, הוראות הדין יקבעו כיצד יחולק רכושכם ולא רצונכם.

    אדם רווק, ללא ילדים, שלא יערוך צוואה – יירשו אותו הוריו וצאצאי הוריו (אחים ואחיינים). ותארו לכם שהוא מצוי בנתק משפחתי עם הנ"ל ? זה לא ישפיע על סדרי הירושה של היורשים ועל זכות בני משפחתו (המנותקים ממנו) לרשת, כל זאת ללא תלות ברצונו של אותו אדם.  נניח למשל, אדם גרוש עם ילדים, אשר החל בקשר זוגי עם גברת פלונית. אם חלילה ילך לעולמו, הרי אותה פלונית עשויה לרשת מחצית מעיזבונו, זאת גם כן לא בהכרח בהתאם לרצונו של אותו גרוש עם ילדים.

    לעריכת צוואה יתרונות רבים. בכלל זאת, בעריכת צוואה, באמצעות עו"ד לענייני צוואה, תצליחו לשלוט במה שייעשה ברכוש שלכם אחרי 120, תצליחו להשפיע מי יירש אתכם, מה בדיוק הוא יירש וכיו"ב. הרצון שלכם הוא אשר יכתיב.   

    אף פעם אין "זמן טוב" לערוך צוואה ועם זאת, עתות של משברים קולקטיביים (כגון מגפת הקורונה) או של משברים אישיים הינם זמן לא רע לקבלת החלטות. אז קבלו החלטה מושכלת ותערכו צוואה באמצעות עו"ד ירושה.

    משרדו של עו"ד אוהד שוהם עוסק בענייני ירושה, צוואה ועיזבונות. עו"ד שוהם הינו עורך דין צוואה ויכול לסייע לכם בתהליך זה לצורך עריכת צוואה כדין. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד 077-5100268.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים