קיום צוואה ללא בעיות

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    אתם יודעים שיש להורים שלכם המון נכסים או לכל הפחות סכום כסף. זה ברור לכם שביום מן הימים המשפחה שלכם תידרש להתמודד עם אתגרים לא פשוטים מבחינה משפטית כדי לבצע חלוקה נכונה של הירושה בין היורשים. זוהי כמובן לא המשימה שלכם, לקבוע מי הם היו היורשים ומה יהיה סדר החלוקה ‏בין היורשים השונים. אך יחד עם זאת, אתם באמת מעורבים בעניין, בגלל שחשוב לכם ‏למנוע מצב שבו אתם נכנסים לתהליך ממימוש צוואה בלי שיש לכם מספיק ידע על צו קיום צוואה. בדיוק מהסיבה הזו, ‏אתם רוצים וצריכים לעבוד עם עורך דין מקצועי, כמו עורך הדין אוהד שהם אשר מסוגל לאפשר לכם ‏לקבל את כל המידע ולשאול את כל השאלות שמעניינות אתכם.

    האחריות שלכם היא להגיש בקשת צו קיום צוואה

    ‏אמנם יש לכם ביד מסמך צוואה שקיבלתם מההורים ‏או מעורך הדין אחרי מותם של ההורים, אך יחד עם זאת זה לא אומר שאתם יכולים לגשת לבנק ולקבל גישה לחשבונות או להעביר את הנכסים על השם שלכם. התהליך הנכון שצריך להתבצר הוא פניה אל בית המשפט עם מסמך צוואה, כדי להגיש בקשת צו קיום צוואה. ‏בית המשפט צריך לבחון את מכלול הנסיבות ואת ‏ההתנגדויות, אם קיימות התנגדויות שכאלה, בשביל להבטיח שאתם ‏זוכים ‏לחלוקת רכוש בתנאים ההגיוניים והנכונים ביותר.

    פעלו לפני שיש לכם התנגדויות מבחוץ

    ‏ככל שאתם פועלים בשלב מוקדם יותר וככל שיש לכם יותר אפשרויות להשיג מידע על הצבא שלכם, כך יהיה יותר קל להתמודד עם האתגר של חלוקת ממון וירושה ולהבטיח שאתם מוצאים את הדרכים הנכונות לייצר פתרונות לכל בני המשפחה. כלומר, צריך לפנות בהקדם האפשרי בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שהם. ‏וביחד עם אנשי הצוות, לראות איך אפשר לייצר בשבילכם את הפתרונות והדרכים לקבל את הירושה המשפחתית בתנאים שלכם. ‏אז אל תפחדו לשאול את כל השאלות ולמצוא את הפתרונות שיאפשרו לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בתנאים שמגיע לכם לקבל.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים