צו ירושה עורך דין

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    צו ירושה הינו ציווי משפטי הניתן לאחר לכתו של אדם. כידוע, חשיבותה של עריכת צוואה היא רבה לאין שיעור. עם זאת, ובמקרים בהם הנפטר לא הותיר אחריו צוואה, ניתן לקבוע את חלוקת העיזבון והיורשים בהתאם לצו הירושה. במקרים אלו, מומלץ לפנות משרד עורכי דין אוהד שוהם. החל מייעוץ מקיף ועד ייצוג משפחת הנפטר בערכאות השונות, צוות משרד זה יסייע לכם לקבל את זכויותיכם לפי החוק.

    צו ירושה: היבטים שונים

    לאורך חיינו הבוגרים, אנו צוברים רכוש רב: החל מנדל"ן, רכב, תכשיטים יקרים לצד פריטים רבים אחרים. בשל כך, חשוב לתכנן את המחר – עוד היום. למה הכוונה? משום שאף אחד מאתנו לא יחיה לנצח, עלינו לבצע הערכה של מלוא הרכוש שלנו, לפנות אל עורך דין ולערוך צוואה. כך, נוכל לוודא כי כל חפץ שאספנו לאורך השנים יגיע ליורשים. עם זאת, אין זה אומר שאי-קיומה של צוואה משמעותה הפקר. כלומר, במידה ואם, חלילה, תסתלקו מן העולם, העיזבון שלכם יתחלק בהתאם למה שנקבע בחוק הירושה.

    כדי להתנהל נכון לאחר פטירתו של קרוב משפחה, עלייכם להכיר היטב את שני המונחים הבאים:

    • במקרים בהם הנפטר לא הותיר צוואה, יהיה על קרובי המשפחה להגיש בקשה לצו ירושה. כלומר, כדי לחלק את עיזבונו של המנוח בהתאם לחוק, יש לפנות אל רשם הירושות או אל בית הדין הרבני עם בקשה זו. על בקשת צו הירושה לכלול מספר פרטים חשובים: פרטיו של מבקש הבקשה, פרטיו של המוריש, האם המנוח הותיר אחריו צוואה לצד מידע חשוב נוסף.
    • כדי להביע התנגדות לצו ירושה, יש לעקוב אחר הפרסומים בעיתונות. כלומר, לאחר פטירתו של אדם, יתפרסם צו הירושה באמצעי התקשורת השונים. וזאת, כדי לאפשר לכל המעוניין בכך להביע את התנגדותו.

    לטפל בענייני ירושה – עם הגורם המוסמך לכך

    מותו של קרוב משפחה היא תקופה כאובה ביותר – אין סכך כל ספק. עם זאת, חשוב לא להיכנע לרגש אלא להתנהל בהיגיון – ולברר האם הוא הותיר אחריו צוואה. אם התשובה היא לא, יהיה עליכם הגיש בקשה לצו ירושה. כדי לקבל סיוע משפטי בתחום זה ובעניינים נוספים הקשורים לירושות, צוואות ועיזבונות, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי דין אוהד שוהם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים