אומרים לא לצוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    באופן עקרוני, צוואה היא מסמך שבו אתם מגדירים איך ובאילו תנאים אתם רוצים לחלק ‏את הרכוש שצברתם לאורך שנים ארוכות במשפחה שלכם. ‏נכון שיש לכם את הזכות לחלק באופן אישי את הרכוש ואת הכסף שלכם. אך יחד עם זאת, תמיד יכולות להיות הפתעות לאורך הדרך. ואם אתם כבר לא בין החיים בשביל להסביר בדיוק מה היא השאיפה שלכם לחלוקת הרכוש, אז ‏ליורשים שלכם יהיה קשה יותר להתמודד עם הגשת התנגדות לצוואה מצדם של גורמים חיצוניים. אבל מה היא המשמעות של הגשת התנגדות לצוואה ומדוע צריך לעבוד עם עורך הדין אוהד שוהם בשביל לטפל בנושא בצורה הכי מדוייקת שיש?

    הגשת התנגדות לצוואה – מה אתם צריכים לעשות?

    הגשת התנגדות לצוואה היא פעולה משפטית שיכולה לעכב את שלב מימוש הצוואה, והמטרה שלה היא לברר האם ישנם גורמים שאינם מצויינים בצוואה המקורית ויכולים להיות זכאים לקבל חלק מן הרכוש. אם אתם מחליטים שיש מקום לבחון מחדש צוואה של קרוב משפחה או מכר, ולהוכיח כי אתם זכאים לחלק מהכספים, אז בוודאי שצריך להגיש התנגדות לצוואה. אבל, לא ניתן לבצע את המשימה ולהגיש התנגדות לצוואה אם אתם לא מכינים מסמכים מקצועיים שתומכים בבקשה שלכם ומסייעים לכם להוכיח את הטענה שלכם. ועל כן, צריך לעבוד קשה מאוד ולדאוג שכל המידע מועבר בצורה מסודרת לדור הבא, במסמכים או על ידי עורכי הדין שלכם.

    בחירה לפעול בצורה משפטית הוגנת

    במקום לתת לחיים לנהל אתכם ואת הרכוש שלכם, אתם צריכים ‏להיות תמיד צעד אחד לפני כולם ולדאוג שאתם מטפלים בעניינים שלכם בצורה המקצועית הנכונה. ולכן, חשוב וצריך להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר מאמצים בעיקר בחתימה על ‏מסמך צוואה מסודר בהקדם האפשרי ותוך התאמה של המסמך לכל בני המשפחה שלכם. ‏זוהי בדיוק המשימה של אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ‏אוהד שהם, והם יכולים לעזור לכם לבנות את הבקשה שלכם בהתאם לחוק ולתקנות המקובלות בשביל שלא יהיו בעיות ליורשים שלכם בעתיד לבוא.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים