איך מתנגדים לצוואה?

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    הצוואה היא המסמך החשוב ביותר בחייהם של אנשים רבים. בין שאתם מחזיקים רכוש עצום ובין שאתם מסוגלים לכלכל את הילדים שלכם בדיוק ברמת החיים שאתם רוצים לחיות, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על תהליך תכנון הצוואה המשפחתית. הרי אם תתעלמו מהבעיה, הילדים שלכם (שהם היורשים הטבעיים שלכם) עלולים להתמודד עם התנגדות לצו קיום צוואה, וזו הוא סיטואציה שאתם רוצים למנוע בכל מחיר ואתם חייבים לעבוד בצורה מסודרת כדי למנוע. ביחד עם צוות משרד עורך הדין אוהד שוהם, ניתן יהיה למנוע מצב של התנגדות לקיום צוואה ולהשאיר לילדים שלכם את הרכוש שלהם בצורה מסודרת.

    מה היא התנגדות לצו קיום צוואה?

    התנגדות לצו קיום צוואה הוא הליך משפטי שיכול להתבצע גם אם יש לכם מסמך צוואה מסודר. בעצם, בית המשפט מחויב לבדוק האם לא קיימים עוד יורשים שיכולים להיות זכאים לחלק מהירושה שלכם. ועל כן, יש תקופה שבה עצם קיומו של הדיון בצוואה מפורסם לציבור. כל אדם, ארגון או חברה שטוענים לחלק בצוואה יכולים להגיש בקשת התנגדות לקיום צו צוואה עם כל המידע והסיבות שבגללן יש צורך לחשוב על חלוקת הרכוש והממון מחדש, לבית המשפט. על בסיס הטענות והראיות השונות, ניתן יהיה לקבל את ההחלטה שלכם ולהבטיח שהצוואה מחולקת בצורה ההוגנת.

    המסמכים הנכונים יכולים להציג את הצד שלכם

    בדיוק כמו שיש לאנשים אחרים את הזכות להביע את דעתם על הצוואה, גם אתם יכולים להכין מסמכים מבעוד ‏מועד ולהבטיח שהילדים שלכם יוכלו לשמור על הזכויות שלהם לאורך זמן בקלות יחסית ולהתמודד עם האתגרים הללו בצורה מסודרת. כאן, נכנס לתמונה עורך הדין שלכם שיכול לזהות את כלל נקודות התורפה של המסמך המשפטי ואת המצבים שבהם צריך לצפות להתנגדות לצוואה. לתכנן את שלבי הדרך השונים ולסייע לייצר מסמכים תומכים מתאימים שמשרתים אתכם. ביחד עם עורך הדין אוהד שוהם ניתן יהיה להבטיח שאתם מסדרים את כלל הנושאים הכספיים לטובת הילדים שלכם ולא משאירים מקום לשאלות מיותרות.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים