בקשה לירושה? קל משחשבתם

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    יכול להיות שיש לכם מערכת יחסים מעולה עם כל אחד ואחת מבני המשפחה שלכם. יכול להיות שהחיים עד עכשיו התנהלו על מי מנוחות. יחד עם זאת, אתם לא שקטים. אתם חוששים מהיום שאחרי מותם בטרם עת של ההורים או אחד מבני המשפחה וחשוב לכם למצוא את הדרך לשמור על כלל הנכסים של המשפחה, הן ממון והן נכס פיזי. ועל כן אתם צריכים לבנות ירושה מסודרת ואתם צריכים להגיש בקשה לצו ירושה לבית המשפט בעת הצורך, כך שיהיה לכם ברור מה הם גבולות הגזרה של חלוקת הרכוש במשפחה. ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שוהם, ניתן לבנות את המסמך הנכון ביותר למשפחה שלכם ואיך אפשר להתאים את אופי המסמך לצרכי המשפחה שלכם.

    איך להגיש בקשה לצו ירושה?

    ההגשה של בקשה לצו ירושה מתרחשת בדרך כלל אחרי מותו של המוריש, כאשר היורשים מקבלים את המסמך. בעת הזו, עליכם לפנות אל בית המשפט גם כדי לאשרר את המסמך ולהוציא את ההוראה להביא לכדי מימוש את צו הירושה עצמו. אך יחד עם זאת, צריך לבדוק לעומק האם אין עוד יורשים ועוד נושים או חייבים שצריכים לקבל את חלקם בעיזבונו של המנוח. וכאן, המיומנות של בית המשפט לבחון את התמונה המלאה, היא יכולת חיונית שעוזרת לצמצם טעויות בחלוקת הרכוש של המשפחה.

    הליווי של עורך הדין – יכול להציל את מערכות היחסים שלכם

    יחסי הכוחות במשפחה שלכם חשובים מאוד, ואתם לא רוצים לתת לשום סכום כספי לסכן אותם. בוודאי אם חשוב לכם לשמור על הרכוש המשפחתי והסנטימנטלי בשלמותו. ועל כן אתם צריכים להשקיע את הזמן ואת המשאבים בעבודה משותפת עם הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין אוהד שוהם שיסכים להציע לכם את כלל השירותים שאתם צריכים לקבל בשביל להתמודד עם כל אתגר שיכול לבוא לאורך הדרך. כי כך, יהיה לכם קל יותר לקבל את מבוקשכם מבלי לפגוע ביקרים לכם ועדיין להבטיח שאתם עושים את הכל על מנת להנות מהרכוש שלכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים