בקשה לצו ירושה. איך ומה לדעת?

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    הכוח שלכם להעביר לדורות הבאים של המשפחה שלכם את כלל הרכוש והממון שלכם, היא זכות שאתם רוצים לדעת איך לשלוט בה. אתם רוצים וצריכים להשקיע את הזמן והמחשבה שלכם בתכנון הנכון של המחשבה הפיננסית שלכם ולהעביר את המקל לדורות הבאים בצורה מסודרת. אתם צריכים להכין את הירושה שלכם לטובת הילדים, וכך לעזור להם להבין איך לבצע תהליך הגשת בקשה לצו ירושה, בבוא העת, כדי להקל על החיים שלהם וכדי לשמור על הזכויות שלהם. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין אוהד שוהם, נסייע לכם להתמודד עם כל שאלה ועם כל צורך שיש לכם לאורך הדרך ונלווה אתכם לאורך כל שלב עד שיהיה לכם את המסמך המותאם והמתאים לכם.

    מה הוא תהליך הגשת בקשה לצו ירושה?

    אחרי שיצרתם מסמך צוואה שמפרט את כל הדרישות שלכם לחלוקת הממון והרכוש שלכם, וקבעתם איך אתם רוצים לתת לילדים שלכם את הכסף ובאיזה שלב צריך לנהל כל תהליך, הגיע הרגע שבו אתם צריכים להבין איך אתם מסבירים לילדים שלכם איך להוציא אל הפועל את הצוואה. על ידי עורך הדין שמלווה את המשפחה שלכם, אפשר וצריך להגיש בקשה לצו ירושה לבית המשפט, רק לאחר פטירתו של המוריש ורק כאשר כל היורשים מוכנים  בית המשפט צריך לדון בבקשה, לבדוק האם יש עוד יורשים שצריכים להיות מודעים לקיומה של צוואה ורק לאחר מכן ניתן יהיה להמשיך ולקדם את מימוש הצוואה.

    עורך הדין שיעזור לכם לפתור כל בעיה

    כחלק מלקיחת האחריות שלכם בתור הורים, אתם רוצים לעזור לילדים שלכם לקבל את הירושה בצורה הקלה והנוחה ביותר. ועל כן חשוב לעבוד עם משרד עורכי דין אחד שמלווה אתכם לאורך הדרך. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין של עורך דין אוהד שוהם, מבינים עד כמה מורכב הוא המצב שבו אתם צריכים לחזות את העתיד בלי להיות מסוגלים לדעת לאן הדברים יתפתחו בעתיד. כך שיהיה לכם תמיד אל מי לפנות לאורך הדרך ולקבל את השירות שמגיע לכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים