כל מה שצריך לדעת על בדיקת צווי ירושה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    כל אדם היה רוצה לדעת שבני הזוג והילדים שלו מסתדרים לאחר לכתו ושאינם צריכים לחיות תוך דאגה לפרנסה או למחייה. יחד עם זאת, המוות אינו צפוי ולא כולם מספיקים לערוך צוואה לפני לכתם. בסיטואציה בה אין צוואה, חשוב לבצע בדיקת צו ירושה על מנת שבני המשפחה ידעו בפני מה הם עומדים מבחינת נכסים, רכוש וכספים כירושה. רצוי לבצע את התהליך הזה אצל עורך דין המתמחה בצוואות ובירושות על מנת שיעבור בצורה החלקה ביותר שאפשרית.

    למה יש צורך בבדיקת צווי ירושה?

    על פי החוק בישראל, כל אדם יכול להוריש את הרכוש שלו לאחרים בשתי דרכים:

    צוואה – בה מפרט את כל משאלותיו ורצונותיו ובכך מוריש לכל מי שהוא מבקש את רכושו, כספו, ונכסיו. על פי החוק יש לכבד את הצוואה, אך היורשים החוקיים יכולים לערער עליה או להגיע להסכם יורשים ולחלק את הצוואה על פי ראות עיניהם בתהליך משפטי מסודר.

    צו ירושה – על פי החוק, במידה והנפטרים לא השאירו אחריהם צוואה המפרטת את רצונותיהם, חלוקת העיזבון מתבצעת על פי חוק הירושה שאומר שהיורשים החוקיים מקבלים את העיזבון. בדיקת צו ירושה היא בדיקה חשובה וקריטית עבור יורשים חוקיים שמבקשים להסדיר את הנושאים הפורמליים והבירוקרטיים של הנפטרים על פי החוק. טיפול אצל אדם מקצועי המבין היטב בחוק ועוסק בעריכת דין ומשפטים יביא לכך שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

    איך מגישים צו ירושה?

    לאחר בדיקת צו ירושה, את הצו מגישים אל הרשם לענייני ירושה ומשם התהליך ממשיך לפרסום ברשומות ובעיתונות. אם לאחר זמן מה המוגדר בחוק אין התנגדות לצו הירושה, אפשר להתחיל את תהליך חלוקת העיזבון. בהנחה ויש התנגדות לצו הירושה, הנושא יועבר אל בית הדין לענייני משפחה להכרעה. זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם משרד מקצועי ואיכותי המבין בתחום הירושות והצוואות ובעל ניסיון וותק. משרדו של עו"ד אוהד שוהם מתמחה בצוואות ובירושות ומעניק שירות מקצועי ברמה גבוהה לצד שירות ברגישות גבוהה. צרו קשר כבר כעת, כי חשוב שלא תהיו לבדכם ברגעים הללו.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים