מה שצריך לדעת כדי לבקש צו לקיום צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏יכול להיות שאתם מודעים לעובדה שההורים שלכם יצרו מסמך צוואה וירושה מפורט עוד לפני שהם חלו וסיימו בטרם עת את חייהם. ‏ועדיין, למרות המודעות שלכם, אתם לא באמת מבינים מה צריך לעשות כאשר מגיע הרגע שבו אתם חייבים לטפל בענייני הכספים של המשפחה. בסיטואציה כזו, ההחלטה הנכונה ביותר תהיה לפנות לעזרה עורך דין שיכול להגיש ביחד איתכם ובשבילכם בקשה צו קיום צוואה, תוך שהוא מטפל בכל סוג של התנגדות שיכולה לעלות על הפרק. ‏זהו בדיוק התפקיד המקצועי של עורך דין אוהד שוהם, אשר מלווה משפחות בהתמודדות עם האתגר המורכב ‏ובטיפול בכל סוג של בעיה בתחום המשפטי הזה.

    בקשה צו קיום צוואה – מאפשרת לכם לקבל גישה לכספי המשפחה

    ‏הסיבה שבגללה בקשה צו קיום צוואה היא בקשה חשובה מאוד היא משום שאתם לא יכולים לקבל גישה לנכסים או לממון המשפחתי אם אין לכם את האישור של בית המשפט. ‏בית המשפט צריך לבדוק האם יש עוד יורשים או נושים ‏שיש להם טענות לכספי המשפחה, ‏לפני שהוא מאפשר לכם לעשות שימוש בכספים לטובת הצרכים האישיים שלכם. אם אתם לא פונים באופן יזום בשביל ‏להתחיל לברר את הנושא, יכול להיות שיתקבלו החלטות ‏בעלות השפעות עצומות על החיים שלכם מבלי שאתם מודעים אליהם, ומבלי שיש לכם את היכולת לטפל בהן.

    הדרישה הבסיסית כדי להחזיר את הרכוש שלכם למשפחה

    ‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הגשת בקשה צו קיום צוואה היא דרישה די סטנדרטית כדי לקבל את הכספים שאתם צריכים לקבל. ‏זהו בדיוק ההליך המשפטי שאתם צריכים לבצע. בין שאתם מודעים אליו ובין שלא. ועל כן, ‏נכון יהיה לפנות לקבלת ייעוץ משפטי אינדיבידואלי עוד לפני שאתם מתחילים לעשות כל סוג של צעד על מנת לדעת בדיוק מה יכול לקרות ואיך אתם יכולים להגן על האינטרסים שלכם. אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שהם, ילוו אתכם ברגעים המשמעותים, ויעזרו לכם ‏לשמור על הזכויות שלכם בכל מה שקשור לנכסים המשפחתיים היקרים לכם.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים