עורך דין לייצוג בהתנגדות לצוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    עורך דין התנגדות לצוואה, כשמו כן הוא, הינו עורך דין מומחה לייצוג בעלי דין בהתנגדות לצוואה. כבכול דבר בחיים, ישנם נותני שירותים שהינם מומחים בתחומם וישנם כאלה שאינם מומחים.  במדינת ישראל ישנם עורכי דין רבים, רובם המכריע אינם מומחים בדינים ספציפיים, ואולם חלקם כן מומחים בחוקים ובסוגי משפט מסוימים וביניהם גם עורכי דין שעוסקים באופן ייחודי בענייני ירושה וצוואה ועליהם נמנה גם משרדנו, המהווה עורך דין התנגדות לצוואה, אשר מומחה בתחום הירושה.

    עורך דין התנגדות לצוואה – מה מייחד אותו לעומת עורכי דין אחרים?

    דיני הירושה הינם עולם שלם, ייחודי, העומד בפני עצמו ואשר כולל דין מהותי ספציפי ופרוצדורה ייחודית, אשר יש להכירה היטב. עורך דין התנגדות לצוואה חייב להיות בקיא ברזי משפט הירושה, להכיר ולשלוט בדין, בעילות המשפטיות, בפרקטיקה הנוהגת בערכאות השונות, לרבות אצל רשם הירושה, בית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני (שלו נתונה סמכות מקבילה לדון בענייני ירושה בהסכמת כל הנוגעים בדבר בלבד).

    התנגדות לצוואה הינו הליך מורכב ביותר המחייב מומחיות וניסיון, וכך, למשל, עורך דין התנגדות לצוואה מקצועי יידע לנצל היטב את פרק הזמן שעד להגשת ההתנגדות לצורך קבלת / איסוף מרב הראיות שניתן לצורך ביסוס טענות ההתנגדות, כל זאת בטרם שהזוכים ע"פ הצוואה (לגביה מבקשים להתנגד) יידעו בכלל, כי מתחת לפני השטח "מתבשלת" התנגדות לצוואה.

    בהתנגדות לצוואה יש משמעות רבה לנטלי ראיה והוכחה וכך, עורך דין התנגדות לצוואה יידע היטב, כי בצוואה שהינה תקינה מבחינה צורנית נטל הראיה וההוכחה לפסילתה מוטל על המתנגד ואילו בצוואה פגומה צורנית נטל הראיה וההוכחה מתהפך לחובת מבקש קיום הצוואה ואם הוא לא ישכנע, כי בצוואה מתקיימים מרכיבי היסוד וגם כי היא משקפת נאמנה את רצון המנוח, כי אז הצוואה תבוטל  ולבית המשפט לא תהא סמכות לרפא הפגמים בה.

    להליך התנגדות לצוואה – נעזרים רק בשירותי עורך דין התנגדות לצוואה 

    טעות נפוצה של בעלי דין הינה להניח, כי אפשר לצאת ל"מסע" של התנגדות לצוואה (או להתמודדות עם התנגדות לצוואה שהוגשה נגד בעל הדין המבקש לקיים צוואה) באמצעות עורך דין, יהא אשר יהא, שאינו עורך דין התנגדות לצוואה. זוהי טעות מהותית וכפי שלצורך ניתוח לב לא נעזרים ברופא המשפחה, אלא ברופא קרדיולוג, מומחה בביצוע ניתוחי לב, אז על אותה אנלוגיה לצורך התנגדות לצוואה או הגנה מפני התנגדות – יש להסתייע רק בשירותיו של עורך דין מומחה, כזה אשר יוכל לסייע למתנגד או למבקש קיום הצוואה (המתמודד עם התנגדות שהוגשה נגדו) לנווט דרכו בסבך המורכב של הליך הירושה.

    משרדנו ועו"ד  אוהד שוהם בפרט, הינו בעל ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בענייני ירושה והתנגדות לצוואה בפרט ולכל צורך, ניתן ליצור עימנו קשר טלפוני  077-5100268.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים