רישום מקצועי של צוואה

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    אתם אנשים בוגרים שהקימו משפחה לתפארת. עובדים קשה לאורך החיים שלכם ומציעים לילדים שלכם רמת חיים גבוהה מאוד, ונכונים לשמור על האינטרסים הכלכליים של המשפחה שלכם. בין יתר המשימות שאתם צריכים להבטיח שמתקיימות, לפני שאתם מגיעים אל שלבים מתקדמים יותר בחיים שלכם, היא הטיפול ברישום ירושה. אומנם מסמך ירושה הוא מסמך פרטי שאתם כותבים בצורה המשקפת את חיי המשפחה שלכם ואת האינטראקציה בין בני המשפחה שלכם, אך בפועל צריך לקבל את אישורו של בית המשפט על מנת להבטיח שהירושה יוצאת לפועל ביום מן הימים. ועל כן, אתם רוצים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין של משרד עורכי הדין אוהד שוהם, שיכולים לעזור לכם לבצע רישום ירושה בצורה הנכונה.

    רישום צוואה – עוזר לכם לשמור על תיעוד מסודר לטובת הילדים שלכם

    רישום צוואה היא פעולה טכנית למדי, והיא מבטיחה שאתם יכולים לתת ליורשים שלכם את השקט הנפשי לקבל את הרכוש והממון החשובים של המשפחה, בלא כל התנגדויות ובצורה יחסית חלקה. כמובן שתמיד ניתן יהיה להגיש התנגדויות, אם יש אנשים או נושים שטוענים לזכויות על הירושה של המשפחה. אבל אם רישום ירושה התבצע בצורה הנכונה ואתם שומרים על הזכויות של הילדים ושל היורשים שלכם ומונעים מהם לעמוד בסיטואציות לא נעימות ולא נוחות שיכולות להביא לכדי ריבים משפחתיים ולא פשוטים.

    עבודה עם עורך דין מקצועי – מקלה על תהליך הרישום

    כמו שאתם רוצים לדאוג לצרכים הפיזיים ולרמת החיים של הילדים שלכם במהלך החיים, כך חשוב לכם גם לדאוג לייצר פתרונות טובים להתמודד עם הצרכים של בני המשפחה שלכם, אחרי לכתכם. ועל כן, המטרה שלכם היא להשיג עורך דין מקצועי, מיומן ואחראי, שיכול ללוות אתכם ואת בני המשפחה שלכם בצורה מסודרת. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אוהד שוהם יכולים להציע לכם גם את הליווי המקצועי וגם את הייעוץ וההכוונה האישיים שמגיע לכם לקבל, כדי למנוע תקלות או בעיות לאורך הדרך.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים