מה שהיורשים צריכים לדעת

לייעוץ מהיר
מלא את הפרטים הבאים

    ‏המשפחה שלכם מאז ומתמיד הייתה משפחה שמדברת באופן פתוח מאוד על כל בעיה. אתם מתפקדים בתור יחידה אחת הומוגנית, ‏זה חשוב לכם מאוד לשמור על כל הנכסים המיוחדים של המשפחה בשלמותה. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לייצר הסכמי ממשפטים שמתייחסים גם לעתיד של המשפחה, עוד לפני שיש התדרדרות בריאותית במצב של ההורים שלכם. ‏בדיוק מהסיבה הזו, יכול מאוד להיות שההחלטה הנכונה ביותר מבחינתכם תהיה לייצר הסכם בין יורשים עתידים אשר קובע בדיוק מה הם תחומי האחריות ומה הם גבולות הגזרה של כל אחד מבני המשפחה במקרה שבו חס וחלילה ההורים שלכם מסיימים את חייהם בטרם עת. עורך דין אוהד שהם יכול לסייע לכם לייצר הסכם בין יורשים עתידיים שמתאים בדיוק למצב המשפטי והמשפחתי שלכם ופותר את כל הבעיות שלכם.

    היתרונות של הסכם בין יורשים עתידיים

    ‏היתרונות של הסכם בין יורשים עתידיים הם מאוד מגוונים והם תלויים במידה מסוימת בנכונות שלכם להיות פתוחים ולעבוד קשה על יצירת הסכם מכיל. למשל, אפשר לקבוע לו רק את חלוקת המון והרכוש אלא גם את המנגנונים שבהם אתם תשמרו על הכסף ועל הרכוש של המשפחה למשך שנים ארוכות במקרה של מחלוקת. זאת אומרת, שאם אתם בונים את ‏המסמך בצורה משפטית נכונה, אפשר לקבל פתרונות גם למחלוקות שאתם לא יכולים לצפות מבעוד מועד. החשיבות הגדולה ביותר של ההסכם היא ביום שבו אתם תצטרכו להוציא אותו לפועל, ויהיה לכם קל מאוד לפעול על פי הכתוב בו.

    בחירה אחראית ששומרת על המשפחה שלכם

    ‏לא משנה איך מסתכלים על חלוקת ממון ורכוש, ברמה העקרונית, מדובר על סיטואציה לא פשוטה ‏מבחינה רגשית ואתם רוצים להיות כמה שיותר מוכנים לאירוע. בדיוק מהסיבה הזו, אפשר וצריך לפנות לעזרתו של עורך דין אוהד שהם בשביל לייצר הסכם בין יורשים עתידיים שמתאים ‏לבני המשפחה שלכם ולא אינטראקציה בין כל חלקי המשפחה. כך שיהיה הגיון בכל שלב בדרך ואף אחד לא ירגיש שהוא נדפק או מקבל יחס לא הוגן על ידי שאר בני המשפחה.

    לייעוץ מהיר

    מלא את הפרטים הבאים

      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
      השארת הודעה מהירה

      לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים